wtorek, 9 sierpnia 2011

Coś innego :)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować 2 kosmetyki ;) Są one firmy Inter Fragrances. Osobiście firmę poznałam przez moją "teściową." Podarowała mi ona kiedys te 2 kosmetyki: 

Pierwszy to:
Krem wybielający przebarwienia: słoneczne, po solarium, starcze, hormonalne.
Przebarwienia na skórze powstają w każdym wieku i z rożnych powodów. Często są to zmiany związane ze starzeniem się skóry, ale również nieostrożnym opalaniem na słońcu i w solarium a także używaniem hormonalnych środków antykoncepcyjnych oraz zmianami hormonalnymi w okresie ciąży.
Krem wybielający zawiera kompleks z ceramidów 3a i 6, ekstraktów morwy, skalnicy, tarcznicy i winorośli, którego zadaniem jest rozjaśnianie i stopniowe wybielanie przebarwień skóry (plamek). Krem nie powoduje rozjaśnienia prawidłowo funkcjonującego naskórka a jedynie aktywnie działa na przebarwione miejsca na skórze*. Cera nabiera zdrowego jednolitego kolorytu.
* przywraca prawidłową pracę melanocytów odpowiedzialnych za koloryt skóry (pigment).
Do każdego rodzaju cery. Krem można stosować punktowo. Nie wymaga stosowania dodatkowych preparatów pielęgnacyjnych. Nadaje się pod makijaż. Polecamy również stosować na przebarwienia na dłoniach i całym ciele. 
Cena: ok. 14 zł / 50 ml
Informacje: www.wizaz.pl

Drugi to:
Lotion Seboradin Regenerujący to preparat intensywnie regenerujący i wzmacniający włosy suche i zniszczone. Zawarte w preparacie ekstrakty żeń-szenia oraz czarnej rzodkwi bogate w witaminy, mikroelementy, szczególnie w związki siarki, odżywiają i pobudzają włosy do szybszej regeneracji i odrostu. Preparat zawiera także olej rycynowy, nadający włosom gładkość i elastyczność. 
Wskazanie: Lotion Seboradin Regenerujący zalecany jest jako niezbędny preparat pielęgnacyjny do włosów silnie przesuszonych i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi oraz szkodliwymi zewnętrznymi czynnikami środowiska.
Cena ok 20zł 
Informacje: www.i-f.com.pl/

No więc tak: zarówno krem jak i lotion zrobiły na mnie wrażenie. Krem bardzo ładnie pachnie, dobrze się rozprowadza. Wiadomo, że każdy ma inną cere i nie wszystkim bedzie "służył" jeden produkt. Moje przebarwienia likwiduje. Jestem z niego bardzo zadowolona. Myślę, że cena też nie jest wysoka. Natomiast jeżeli chodzi o Seboradin to również uważam go za dobry kosmetyk. Włosy stały się lsniące i zdecydowanie łatwiej mi się je rozczesuje. Jedyną wadą tego kosmetyku jest MOJE opakowanie. Nie ma ono zadnego "dozownika" takiego psik psik ;) tylko trzeba ten rzadki płyn nalac na rece i dopiero na włosy. Już wyjaśniam dlaczego MOJE :) Poneważ własnie zauważyłam na ich stronie, że wprowadzili buteleczki z psik psik ;p Chyba mam jakas starszą wersję ;) 

Miłego :))

4 komentarze:

  1. o! nie słyszałam o tej firmie:) ciekawią mnie te specyfiki, ale nie powinnam kupować nic nowego :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe specyfiki, swoją drogą nie słyszałam dotychczas o preparatach mogących pomóc w usuwaniu przebarwień na skórze...:) zapraszam na mój blog z biżuteryjnymi słodkościami;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie kosmetyki z tej serii Gliss Kur doskonale działają, więc szczerze polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, ten pierwszy krem z chęcią kupiłabym mamie :)

    OdpowiedzUsuń